Voor de beste ervaring schakelt u JavaScript in en gebruikt u een moderne browser!
uva.nl
Masterclass Digitale Marketing & Communicatie

Masterclass Digitale Marketing & Communicatie

Ontwikkelingen in digitale media en marketingtechnologie hebben grote impact op onze merkcommunicatie. Het monopolie op media is verdwenen. Iedereen communiceert over het merk. Het is de uitdaging om de regie te blijven voeren over de communicatie over ons merk. Vanuit diepgaand inzicht over consumenten en de grondgedachten die aan het merk ten grondslag liggen. En via earned, social en paid media de doelgroep te bereiken en het (digital) engagement met het merk te vergroten. Vanuit inzicht in wat mensen drijft. Innovatief op juiste fronten, maar ook persoonlijk en effectief.

Download de brochure

Direct aanmelden

We gaan o.a. in op de volgende vragen

  • Hoe ga je om met merkbeheer in een ongecontroleerde wereld?
  • Wat kan met marketingtechnologie en wat is jouw digitale strategie?
  • Wat weten we vanuit academisch onderzoek over social media in merkcommunicatie?
  • Wat beweegt mensen om op social een merk te endorsen en erover te communiceren? Hoe draagt social media communicatie bij aan merkwaarde en koopgedrag?
  • Content marketing: de andere manier van communiceren?
  • Hoe word je je eigen mediabedrijf?
  • Hoe richt je je brand publishing hub in en wat wordt je mediastrategie?
  • Hoe zetten we augmented reality in de customer journey?
  • Wat zijn de disruptieve innovaties in marketingcommunicatie?
  • Geautomatiseerde 1-2-1 communciatie
  • Wat zijn de ontwikkelingen en mogelijkheden van neuroscience en impliciete meetmethoden? 

Deze masterclass bestaat uit zeven bijeenkomsten, waarvan de laatste facultatief is. 

  1. Merkbeheer van morgen
  2. Social media marketing (1)
  3. Social media marketing (2)
  4. Neuroscience en impliciete meetmethoden
  5. Reputatiemanagement en contentmarketing
  6. Innovatie in digitale communicatie
  7. Assessment (facultatief)

Voor het complete programma, download hier de brochure.

Voor wie?

Dit programma is bedoeld voor communicatie-, marketing-, media-, brand- en marketingcommunicatiemanagers en directors die (mede) verantwoordelijk zijn voor marketing & communicatie.

Deze masterclass wordt gegeven door:

Jorge Labadie

Jorge Labadie
drs. Jorge Labadie MBM, Strategy Director 37°Celsius en Affiliate Professor, UvA.

Ed Peelen
Ed Peelen is programma directeur van de UvA Academy en bijzonder hoogleraar content marketing. Ed is gespecialiseerd in het klantgerichter of user centric krijgen van organisaties.

 

De masterclass wordt begeleid door drs. Jorge Labadie MBM, Strategy Director 37°Celsius en Affiliate Professor, UvA en prof. dr. Ed Peelen, UvA.

Verschillende wetenschappers verzorgen een bijdrage in het programma, o.a. Dr. Stefan Bernritter (King’s Business School, King’s College London), Abishek Nayak (UvA), Dr. Andrea Weihrauch (UvA) en Anne Roos Smink Msc. (UvA).

Diverse gastsprekers zullen verder een bijdrage verzorgen, o.a. Elias Crum (Partner bij Marketing Guys), dr. Daan Muntinga (Strategy Director bij XXS Amsterdam), Stefan Bothoff (Social Media Manager bij VodafoneZiggo), dr. Roeland Dietvorst (Neurowetenschapper bij Alpha One) en Eunice Koekkoek (Manager Corporate Communicatie bij McDonald’s).

Masterclass Digitale Marketing & Communicatie
Diploma Certificaat
Type Contractonderwijs
Vorm Kortlopend
Studielast EC, 6 weken
Voertaal Nederlands
Toelatingseisen Vooropleiding nodig
Start Oktober