Amsterdam Advanced Graduate School

Ervaringen deelnemers

Bootcamp Content marketing

Cariene Joosten

Cariene Joosten, Communicatie Medewerker bij ActionAid

’Mooie mix van inspiratie en concrete actieplannen.’’

Angel Binnekamp

Angel Binnekamp, B2B marketeer bij Value Zipper

‘’Interessante bootcamp! Maak geen content, maar vertel verhalen die het waard zijn om te delen, aldus Cor Hospes, en nu ook wij.’'

 

 

 

Bootcamp Growth Hacking

Sebastiaan Beltman

Sebastiaan Beltman, Head of Projects bij de Buurtboer

"Zeer leerzame bootcamp. Ook voor bedrijven die al veel testen & meten.’’

Maxime Reinke

Maxime Reinke, Experience Designer & Facilitator bij We Empower Innovators

‘’De Growth Hacking Bootcamp dagen geven je de mindset, tools & skills om zelf direct te kunnen beginnen met implementatie van deze way of working in je eigen bedrijf.’’

 

 

Masterclass Content Marketing

Lisa Kong

Lisa Kong, Online marketing professional bij LIICHII

Dankzij de masterclass Content Marketing, heb ik het gevoel dat ik een sterke solide basis heb, welke ik zeker zal gebruiken om andere organisaties op weg te helpen. Ik kan niet wachten om dit in de praktijk toe te passen. Ed Peelen heeft ons superfijn begeleid door de materie.

Roel Bijvelds

Roel Bijvelds, Juist. Digitale Marketing 

Een inspirerend programma met interessante inzichten en werkmodellen die ik direct in de praktijk kan brengen bij onze klanten en eigen organisatie.

 

 

Masterclass the Future of Work

Elly Harberts - den Otter

Elly Harberts - den Otter, Ministerie van Economische Zaken en Klimaat

"Kijken ≠ Zien. De Masterclass The Future of Work leert je nieuwe perspectieven te zien! Veel inspiratie opgedaan."

Martijn Hinsen

Martijn Hinsen, DCMR Milieudienst Rijnmond

"Prima masterclass om je HR kennis te verbreden èn te verdiepen!"

 

 

 

Masterclass Dynamische Verandermangement

Calijn den Nieuwenboer, Gemeente Amsterdam

“De cursus was zeer leerzaam en heeft me een bredere kijk gegeven op veranderen in de context van zelfregulering. Het maakt mijn werk makkelijker, daar ik nu een en ander kan onderbouwen.”

Evalien Koning, ABN AMRO

“Mijn doel was om inzicht te krijgen in mijn positie binnen de organisatie en ideeën op te doen om de zelfsturing en zelfregie in mijn team te versterken. Deze doelen zijn gerealiseerd.”

 

 

Masterclass Digitale Marketing & Communicatie

Ivo Joosten

Ivo Joosten, Teamleider Marketing & Communicatie bij Rabobank

"Een inspirerende masterclass over hoe merken bewegen in het digitale tijdperk gestoeld op actuele en relevante wetenschappelijke inzichten."

Judith Habets

Judith Habets, zelfstandig senior communicatieadviseur

"Mijn praktijkkennis kan ik nu staven met de nieuwste wetenschappelijke inzichten, en ik heb er een berg aan inspiratie bijgekregen.''

Gepubliceerd door  Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen

27 november 2018