Kennispartner

Masterclass Digitale Marketing & Communicatie

Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie is kennispartner van de AAGS voor deze Masterclass.

Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie

Het communicatievakgebied ontwikkelt zich continu, en ook uit de wetenschap komen voortdurend nieuwe inzichten over de werking van merken en communicatie. Deze kennis is voor iedere praktijkbeoefenaar onmisbaar. Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie (SWOCC) maakt deze kennis toegankelijk en toepasbaar.

Met praktijkrelevantie als uitgangspunt, verzamelt en ontwikkelt SWOCC wetenschappelijke kennis over de werking van merken en communicatie. Zo stellen wij marketing- en communicatieprofessionals in staat nieuwe kennis in ons vakgebied bij te houden én toe te passen.

Begunstigers

De activiteiten van SWOCC worden financieel mogelijk gemaakt door donaties van commerciële en non-profit organisaties. Deze begunstigers zijn organisaties die zich bewust zijn van het belang van kennisontwikkeling in ons vak. Begunstigers betalen jaarlijks een bijdrage en steunen hiermee de ontwikkeling en verspreiding van wetenschappelijk gefundeerde kennis over merken en communicatie.

SWOCC is gelieerd aan de afdeling Communicatiewetenschap van de Universiteit van Amsterdam.

Website SWOCC

SWOCC

Gepubliceerd door  Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen

20 september 2017