Masterclass Merk, Communicatie & Media

Welke veranderingen maken ons functioneren als marketeers en communicatiemensen fundamenteel anders? Deze masterclass geeft handvatten met deze veranderingen om te gaan en tegelijkertijd positief kritisch te blijven.



We gaan o.a. in op de volgende vragen

  • Waar staat je merk voor?
  • Hoe ga je om met merkbeheer in een ongecontroleerde wereld?
  • Hoe vang je aandacht in een versnipperd medialandschap?
  • Hoe zorg je ervoor dat anderen je merk communiceren en verkopen?
  • Hoe maak je contentmarketing meetbaar?
  • Hoe kunnen we budget alloceren en hoe kunnen we de doelstellingen in relatie tot de communicatiemiddelen optimaliseren?
  • Hoe instant is je webcare?
  • Wat zijn de ontwikkelingen en mogelijkheden van neuroscience en impliciete meetmethoden?
  • Hoe kunnen we voldoen aan de privacy-wetgeving en welke ruimte is er?

Voor wie

Dit programma is bedoeld voor communicatie-, marketing-, media-, brand- en marketingcommunicatiemanagers en directors die (mede) verantwoordelijk zijn voor marketing & communicatie.

Docenten

De Masterclass wordt begeleid door prof. dr. Ed Peelen, UvA en drs. Jorge Labadie MBM, Strategy Director 37┬░Celsius en guest lecturer and supervisor UvA. Verschillende UvA docenten verzorgen een bijdrage in het programma, o.a. dr. Daan Muntinga, dr. Stefan Bernritter, dr. Hilde
Voorveld en Anne Roos Smink MSc. Diverse gastsprekers zullen verder een bijdrage verzorgen o.a. Roger Pruppers (lecturer marketing UvA) en Marnix van Gisbergen (professor Digital Media Concepts, NHTV).

  • dhr. prof. dr. E. (Ed) Peelen

    Bijzonder hoogleraar contentmarketing UvA

    E.Peelen@uva.nl |

    Ga naar detailpagina
AAGS

Fotograaf: AAGS


Diploma
Certificaat
Type
Contractonderwijs
Vorm
Kortlopend
Toelatingseisen
Vooropleiding nodig
Voertaal
Nederlands
Start
Maart

Gepubliceerd door  Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen