Amsterdam Advanced Graduate School

Masterclass Digitale Marketing & Communicatie

Welke veranderingen maken ons functioneren als marketeers en communicatiemensen fundamenteel anders? Deze masterclass geeft handvatten met deze veranderingen om te gaan en tegelijkertijd positief kritisch te blijven.



We gaan o.a. in op de volgende vragen

  • Hoe ga je om met merkbeheer in een ongecontroleerde wereld?
  • Hoe vang je aandacht in een versnipperd medialandschap?
  • Hoe zorg je ervoor dat anderen je merk communiceren en verkopen?
  • Waar staat je merk voor?
  • Hoe maak je contentmarketing meetbaar?
  • Hoe kunnen we budget alloceren en hoe kunnen we de doelstellingen in relatie tot de communicatiemiddelen optimaliseren?
  • Heb je de webcare goed geregeld en hoe verhoudt zich dat tot het community management?
  • Wat zijn de ontwikkelingen en mogelijkheden van neuroscience en impliciete meetmethoden?
  • Wat is eigenlijk het consumentenperspectief van privacy-wetgeving? En hoe kijken consumenten naar authenticiteit en transparantie?

Voor wie

Dit programma is bedoeld voor communicatie-, marketing-, media-, brand- en marketingcommunicatiemanagers en directors die (mede) verantwoordelijk zijn voor marketing & communicatie.

Docenten

De Masterclass wordt begeleid door prof. dr. Ed Peelen, UvA en drs. Jorge Labadie MBM, Strategy Director 37°Celsius en affiliate professor, UvA. Verschillende UvA wetenschappers verzorgen een bijdrage in het programma, o.a.dr. Stefan Bernritter, dr. Hilde Voorveld, Anne Roos Smink MSc en drs. Roger Pruppers (lecturer marketing UvA). Diverse gastsprekers zullen verder een bijdrage verzorgen, o.a. dr. Daan Muntinga (strategy director Mensch) en Marnix van Gisbergen (professor Digital Media Concepts, NHTV) en dr. Roeland Dietvorst (neurowetenschapper bij Alpha One).

  • dhr. prof. dr. E. (Ed) Peelen

    Bijzonder hoogleraar contentmarketing UvA

    E.Peelen@uva.nl |

    Ga naar detailpagina
AAGS

Fotograaf: AAGS


Diploma
Certificaat
Type
Contractonderwijs
Vorm
Kortlopend
Toelatingseisen
Vooropleiding nodig
Voertaal
Nederlands
Start
Maart

Gepubliceerd door  Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen