Executive programme Digitale Marketing & Communicatie

Fundamentele transitie - handvatten hoe om te gaan met een digitaliserend landschap.



Disruptieve veranderingen doen zich voor op technologisch, sociaal/maatschappelijk en economisch vlak. Voor de wereld van merken, communicatie en media gaan de veranderingen super snel. De wijze waarop we als merken communiceren met onze klanten en stakeholders is ingrijpend veranderd en onderhevig aan een fundamentele transitie. De grondgedachte van waaruit we merken laden verandert, hoe we de regie moeten voeren over onze merken en communicatie in een zich verder digitaliserend landschap is een enorme uitdaging.

AAGS

Fotograaf: AAGS

Tijdens deze masterclass gaan we bijvoorbeeld in op de volgende vragen:

  • Waar staat je merk voor?
  • Hoe ga je om met merkbeheer in een ongecontroleerde wereld?
  • Hoe vang je aandacht in een versnipperd medialandschap?
  • Hoe zorg je ervoor dat anderen je merk communiceren en verkopen?
  • Hoe maak je contentmarketing meetbaar?
  • Hoe kunnen we budget moeten alloceren en hoe kunnen we de doelstellingen in relatie tot de communicatiemiddelen optimaliseren?
  • Hoe instant is je webcare?
  • Wat zijn de ontwikkelingen en mogelijkheden van neuroscience en impliciete meetmethoden?
  • Hoe kunnen we voldoen aan de privacy-wetgeving en welke ruimte is er?

Diploma
Certificaat
Type
Contractonderwijs
Vorm
Kortlopend
Toelatingseisen
Vooropleiding nodig
Voertaal
Nederlands

Gepubliceerd door  Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen