Masterclass Content Marketing

Strategische ingebedde en integrale benadering van contentmarketing.



“Met inzichten vanuit de communicatiewetenschap en best practices in dialoog met de deelnemers, gaan we kennis en ervaringen uitwisselen. Deelnemers krijgen handvatten mee om binnen hun organisatie daadwerkelijk contentmarketing strategisch en integraal te verankeren en te organiseren.”

Prof. dr. Ed Peelen, bijzonder hoogleraar Content Marketing, UvA

We behandelen de volgende vragen en onderwerpen

  • Hoe kunnen we contentmarketing strategisch en integraal benaderen?
  • Hoe kunnen we doelgericht resultaat boeken met contentmarketing?
  • Hoe komen we tot de invulling van de contentstrategie, contentmix en contentverspreiding via owned, paid en earned media?
  • Hoe organiseren we contentmarketing?
  • Vertaling van inzichten vanuit academisch communicatie-onderzoek naar contentmarketing.
  • Best practices.
  • Hoe kunnen we contentmarketing binnen onze eigen organisatie naar een hoger plan tillen?

Voor wie?

Dit programma is bedoeld voor corporate communicatie, marketing en marketingcommunicatiemanagers en directors, die (mede) verantwoordelijk zijn voor contentmarketing.

Docenten

De Masterclass wordt begeleid door prof. dr. Ed Peelen. Verschillende UvA docenten en gastsprekers verzorgen een bijdrage in het programma. Gastsprekers o.a. Henk Jacobs, Scripta Communicatie, Joost Driessen, iMediate en Therese Noorlander, Coca-Cola.


Diploma
Certificaat
Type
Contractonderwijs
Vorm
Kortlopend
Toelatingseisen
Vooropleiding nodig
Voertaal
Nederlands
Start
Maart, september

Gepubliceerd door  Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen