Leerdoelen

Bootcamp Content Marketing

Tijdens de bootcamp behandelen we de volgende vragen en onderwerpen:

  • De formulering van de contentstrategie; werken met tools die je hierbij kunt inzetten.
  • De contentcreatie.
  • De contentdistibutie en accountability.
  • Welke handvatten en tools zijn er allemaal en hoe werken deze?
  • Welke handvatten en tools hebben we voor onze organisatie nodig?
  • Hoe kunnen we ons team erin mee te nemen?
  • Hoe kunnen we met deze tools onze contentstrategie realiseren?

Wat we beloven:

  • Het kunnen vertalen van de strategie naar werkbare content.
  • Kennis van de nieuwste trends op gebied van contentmarketing.
  • Begrijpen en kunnen toepassen van nieuwste digitale skills & tools.
  • De opgedane kennis zal niet alleen de deelnemer ten goede komen, maar ook het team waar de deelnemer in werkt. 

 

AAGS

Fotograaf: Stijn te Strake

Gepubliceerd door  Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen

16 augustus 2017