Amsterdam Advanced Graduate School

Deelnemers vertellen

Angel Binnekamp

Angel Binnekamp, B2B marketeer bij Value Zipper

‘’Interessante bootcamp! Maak geen content, maar vertel verhalen die het waard zijn om te delen, aldus Cor Hospes, en nu ook wij’

Namfon Dil

Namfon Dil, eigenaresse van Stedentripineuropa.nl

’Cor Hospes, enthousiasteling met veel ervaring die je door verhalen meeneemt. Inspiratief’’.

Maartje van Veldhuizen

Maartje van Veldhuizen, Manager Marketing & Communicatie bij Wijnkoperij Okhuysen

‘’Veel inspiratie en veel storytelling’’.

Cariene Joosten

Cariene Joosten, Communicatie Medewerker bij ActionAid

’Mooie mix van inspiratie en concrete actieplannen’’.

Joeri van Veen

Joeri van Veen, Online Marketeer bij Jeveka

"Bijzonder inspirerend, mooie handvatten om mee verder te gaan."

Femmie Geradts

Femmie Geradts, eigenaar bij Nettribes

"Goede frameworks en status quo check."

Janneke Doorenbosch

Janneke Doorenbosch, eigenaar bij Plus & Zo

"Na de bootcamp weer vol ideeën en zin om aan de slag te gaan."

Gepubliceerd door  Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen

2 mei 2018